چرایی افزایش قیمت مرغ در سطح بازار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
بازدید : 1071
نویسنده : علیرضا

مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی ایران گفت:قیمت جوجه از 600 تومان به 1400 تومان افزایش یافت. به گزارش ایلنا، حسین مقدم‌نیا مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی ایران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین دو وزارتخانه صنعت، جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران خبر داد و گفت: برطبق این تفاهم‌نامه مقرر شده است که اتحادیه قیمت کف و سقف مرغ را اعلام کند تا از زیان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان جلوگیری شود. حسین مقدم‌نیا افزود: براساس بررسی‌های انجام شده قیمت کف مرغ در سطح بازار باید 5400 تومان و سقف قیمتی نیز 5700 تومان باید باشد تا چنانچه قیمت پایین‌تر از کف قیمتی بود دولت اقدام به خرید و ذخیره‌سازی مرغ مرغداران اقدام کند و اگر بیش از سقف قیمت تعیین شده بود ذخایر موجود را آزاد سازد تا تعادل در بازار ایجاد شود. وی درباره چرایی افزایش قیمت مرغ در سطح بازار، گفت: از ابتدای دیماه مرغداران اغلب سالن‌های خود را تخلیه و جوجه‌ریزی برای ایام پایانی سال را آغاز کردند که این امر موجب شده تا قیمت جوجه از کیلویی 600 تومان در هفته‌های گذشته به 1400 تومان افزایش یابد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com